Sunday, July 20, 2014

Peminat

Salam Ramadhan.





hai semua. haha awkwardnya sebab dah lama tak tulis blog. bukan tak ada benda nak tulis, cuma malas sebab rasa tak ada orang nak baca dah. dah takde passion.  tadi boring boring aku search lah kat twitter 'bella lim'. nak usha kot kot ada orang mengutuk.

terjumpa sorang awek ni kata "Aku suka lah blog Bella Lim ni :) " sekali dengan link blog sekali.

terharu kiteeee. :")  hahaha.

teringat haritu masa tournament futsal dekat UniMAP.  ada dua orang makwe sengih sengih kerang kat aku bila aku kata aku sakit perut nak berak. sambil gosok2 perut dengan minyak angin. aku pelik kenapa diorang sengih sengih. aku pun tanya nak minyak angin ke. pastu dia kata

"akak ni kak bella kan? kita suka baca blog ngan twitter akak. akak kelakar lah" (puji diri hins hins kembang idong)

eh tanjat kite. rupanya dia kenal sebab blog and twitter before dia masuk unimap lagi. alalala comelnyaaaa. tak sangka tulis merapu mencarut pun ada juga orang kenal walau sorang dua. hehe. peminatlah sangat kan. ah pegimampos. tak puas hati dok dendiam! aku rasa aku dah boleh buat fan club lah. HAHHAHAHAHAH



p/s : tegur tegur lah kalau terjumpa ye. follow twitter and insta : ' @labellalim '




No comments: