Tuesday, July 24, 2012

Hari ini


hello kawan kawan :) 


puasa tak harini? haaa =.=  aduhh. cukup dengan bau mulut korang pun aku dah boleh tahu. takpe, walaupun mulut korang bau tungkik macam bau getah keping, tapi bau mulut orang yang berpuasa lebih harum di sisi Allah daripada bau kasturi. Alhamdulillah :)  harini aku letihhhhhh sangat... sebab aku pergi Unit Drama RTM dan Unit Foto RTM kat Petaling Jaya dan Angkasapuri.





kenapa aku pergi situ.... ha tu rahsia aaa. ce teka ce teka. kalau tanak teka sudah. peduli hape aku. letih gila ni. nak tidoq barang sejam dua dulu naa. :D babai





5 comments:

H said...

Bintang baru drama RTM ?

Al Kisah said...

jadi juru solek kan..

Al Kisah said...

jadi juru solek kan..

Syafik Coklat said...

bintang baru RTM yang lemau . haha

Asy Faro said...

ini comel