Saturday, July 21, 2012

Almost Forgot Myself


Sometimes you have to look back to move forward. :D



Hello

perubahan... bagus ke tidak? pro atau kontra? baru baru ni, aku rasa murung sikit. sebab duduk rumah je kan.. bosan. aku bukan jenis orang yang boleh duduk diam. masa dihabiskan dengan tidur and online je. rasa bangang, tahu? tak. aku tak potong pahala puasa kau pun. itu bukan mencarut. ianya sejenis perasaan. rasa loser. rasa sempit. rasa lemas. rasa terpengap. rasa macam lepas berak tapi tak cebok. macam makan kfc takde sos cili. ada je tak kena. cilakak betul.

kenapa aku jadi macam ni. bercakap pun rasa nak taknak. zaman sekolah rasa macam main atas awan je. masuk matriks rasa bengap sikit. masuk U wahh. rasa bengap yang paling amat sangat. tengok. bahasa melayu aku pun dah dungu. tapi... sekarang aku tahu. apa kurangnya. silapnya, sebab aku dah banyak tinggalkan benda yang aku minat. aku berubah sikit sikit. sampai aku tak kenal dah siapa aku.

jadi aku mendapat kesimpulan.. aku tak boleh hidup tanpa sukan. aku takkan happy tanpa mengecikkan skop aku berkawan sebab takut kena tikam. tak perlu le aku takut matahari sangat sebab nak jaga kulit memandangkan kawan course aku lawa lawa putih putih belaka. tak payah lah aku paranoid sangat dengan semua benda. kan? kalau korang pernah rasa hilang diri korang, korang bolehla tengok balik.. apa sebenarnya yang korang minat, yang boleh buat korang happy. sebab itulah diri korang yang sebenar...


sebab, untuk aku.. aku dah jumpa. apa yang boleh buat aku happy : D



passion, futsal! :D happy sangat kalau bersukan.


pasal happy happy bersukan tu jugak le happy masuk hospital. haha




hoki :D teka la yang mana satu aku. hahaha zaman sekolah ni..

ice skating. walaupun punggung lebam lebam tetap rasa besttt

main basikal... paling happy bila turun bukit. naik bukit dah tak happy dah

join teater and apa apa persembahan. best dapat menghiburkan orang

main gitar and menyanyiii :D

buat projek. okay ni aku tipu je.


oh and.....
Happy fasting and Ramadhan kareem guys!


p/s : thank you Topek sebab kasi semangat balik. haha. sempang kerayong rocks!


12 comments:

Edy Fee said...

selmat berpuasa.hurmmm dating kat mana la bulan2 pose d perlis ni

Anissazira Mahmod said...

bella pandai maen gitar eyh ? awesome!

really adore girls yang pandai maen gitar. :)

ParkAir said...

jadilah diri sendiri, sebab manusia ni memang dijadikan berlainan.

bella lim said...

edy ; haha tak dating pun lah puasa puasa ni

bella lim said...

anissazira ; haha bolehla gitu gitu je...

bella lim said...

parkair ; yeap. well said

~~oOpEt~~ said...

waa.. bergaya la tangkap pic dgn gitar.. mesti pndai main :) pet bru bercita2 nk belajar.. hehe

ririn aieza said...

oh gambaq kat sepital tuh sape yg amik kan ea??siap bertongkat g an pi sepital.....elak2 nak jumpe doc ensem..macam2..balik sepital bole suruh pakcik teksi singgah kfc lagik an..hahahah

bella lim said...

oopet ; haha biasa jee :D

bella lim said...

kak aieza ; hahaha tu lah yang best tu. nakal gila kannn

fizamanan said...

nak teka nak teka! hockey, second dari kanan. HAHAHA cb muka mntak penampo :D

bella lim said...

hahaha salah!!!! aku yang captain tu laaa baiii!