Wednesday, June 20, 2012

terimalah hakikat ye kawan kawan...

hai kawan kawan... aku tengah bizi tahap seketari presiden US ni. sebab aku tengah final. tinggal lagi dua paper je lagi untuk aku dapat dekan. EH?! hehe. so aku malas nak cite banyak.. aku lukis... tah angin apa datang tetiba rajin nak lukis. hehe. so ini adalah sinopsis final aku yang dah berjalan selama 5 paper... enjoy  :)












p/s : sila amek iktibar ye kawan kawan dan adik adik... jangan harap tips semata. rasa macam nak lambung je orang yang kasi tips tu sampai cucur atap. tapi mengenangkan berkat, aku tak buat. salah sendiri jugak, ye dak?  :D hehe. so apa lagi. cepatlah doakan aku dapat Dekan. nescaya aku update blog hari hari!


14 comments:

kura said...

gua tak pernah percaya kpd tips tipss, nescaya kdg2 tips tu betul dan juga membuat gua menangis. sobsssss.

::cik asha:: said...

kadang2 tips yg lecture bg pon tak masok...grrr..tp bila tak baca, masok la pulak..hahaha..

btw, gudluck bella

nuha ahmad said...

cartoon kau awsome sangat :)

ezzaty said...

tips tue spot question ea? HAHAHA sepanjang 2 taon bergelar pelajar alhamdulillah sume yang spot ada yang keluar ! hewhew

UniMeOw said...

haha kerana percayakan tips la aku juga hampir2 meraung "nokhorroommm" d dewan exam..hak3~

Alif Yusof said...

Samalah nasib...harap dapat survive sem ni.. huu

ParkAir said...

sila bertabah.. aku pun malas nak tulis selalu lukis je.

bella lim said...

kura ; padan muko ekau. hahahha

bella lim said...

cik asha ; haa kan kan. thanks

bella lim said...

nuha ; thanksss :D

bella lim said...

ezzaty ; tahniah leeee hahaha.

bella lim said...

unimeow ; hahaha aku bantai je apa boleh.

bella lim said...

alif; tu lah tu

bella lim said...

park air ;hahaha best.