Monday, April 2, 2012

bila aku rasa nak menyanyi



semalam... lepas makan dengan pakwe, lepak lepak kejap. lepastu je tetiba si dia tanya soalan cepumas. bukan cepugangsa mahupun cepuperak. eh banyak pulak cepu. cepuk kang tau la.




"bila nak pakai tudung?" aku diam. senyum pastu sengih sengih.
"belum sedia lagi. sebab kahwin nanti I nak pakai
 gaun. nak buat rambut curl curl"
"lepas kahwin?" dia tanya. time ni aku terkedu. pastu aku gelak gelak.
"haha entahlah.. tengoklah... ." sambil buat muka seposen.
"lepas kahwin suami tanggung semua dosa isteri tau."
"tanggunglah... kahwin nak, mestilah kena tanggung."
"kalau camtu banyaklah dosa I.  tak kesian ke kat I? "




okay lepastu tiba tiba je aku rasa nak menyanyi.


(--,)

(--,)'

-.-

-,-

o.O





saja propa je.. kalau ada audio tu, mau kecik hati kodok kodok
yang dok nyanyi dalam longkang lepas hujan sambil layan blues

*
*
*


haa nah.. gambar ustazah pilihan. takut kempunan lak nak tengok kan.


p/s : aiseyy.. terbongkar keayuan gua... abes ah, pasni mesti ramai nak amek aku jadi menantu ni. mesti Ikmal seram sejuk dah. kihkihkih.



19 comments:

-SUPERGIRL- said...

haha kelakar lahhh . kawin nak , mesti kena tanggung . muahaha ! follow cik bella and terase nak hambik link tempek dekat blog sy pulak boleh ? :D

Farahin Ahmad said...

meh aku nak tanya pulak...bile kau nak pakai tudung?

Mohamad Haziq said...

ayunya pakai tudung..ahaks

kura said...

untung lah dpt pakwe dah fikir 10 tahun akan dtg. amboiiiii. hahah

Syazwan Che Deraman said...

kang ayu pakai tudung tuh,

hehehe.

eh, upload la video kau nyayi dalam youtube.nak dengar, sini panas je manjang.
kihkihkih.

Elie Lily said...

apasal muka bella macam cengkung? diet eh?? kurus je nmpk..

Safiah Ibrahim said...

comel

bella lim said...

supergirl ; haa sukatilah. boleh saja.

bella lim said...

farahin ; lalalalalla~

bella lim said...

haziq ; ehh mestilah. hiew hiew

bella lim said...

kura ; ehh pahal 10 tahun akan datang pulak. lagi empat tahun la. amboir!

bella lim said...

syazwan ; ahh malasla.. kang sume orang nak amek aku jadi artis. tak laku pulak artis lain nanti. kan susah tu. hehehe

bella lim said...

elie ; hehhee. cengkung ke. mana ada. memang kurus dari dulu lah. eh?!

bella lim said...

safiah ; thanks :)

Mr.She said...

woah, kalah perempuan melayu terakhir. hewheww XD

Lizzie Yasmin said...

mau sentap jap , tanya soalan mcm tue.. hahaha

Hikaru Yui said...

Allah bless =p

ikaa sharin said...

nanti kawen , jgn lupa jemput :D

Anonymous said...

.