Thursday, July 21, 2011

mata letak kat bontot


jangan tanya kenapa aku dah lama tak update. sebab aku tahu tak ada siapa kisah melainkan orang itu memang peminat blog ini, yang tentunya takde akal, bakal gila atau buta huruf secara amnya.


ramai orang especially kaum lelaki lelaki kaberet, yang mengaku gatal adalah naluri semulajadi dan menjadikan hormone sebagai alasan suka usha bontot wanita. lucky me, seorang jejaka yang merenung bontot aku membantu aku. jangan ingat aku suka dia usha bontot aku.

tapi... hal ini adalah kerana, tadi aku makan ngan member aku. aku letak notebook aku atas tray. kemudian kerana teruja nak pergi beli Cup-Bon Mocha, yang ada benda bulat hitam geli geli pejal pejal tu... aku rasa aku telah terbuang note book aku. yang secara lahiriahnya atas tray makanan aku td.

aku pun menggelabah la, menghayati watak pengemis lalu menyelongkar tong sampah dekat fast food tu dengan jayanya. carilah notebook bagai nak rak, kecewa sebab tak jumpa. :( kemudian seorang jejaka menegur

"yang kat bontot tu apa" kat bontot? aku usha bontot aku.

"bontotlah."

kemudian dia tenung tajam bontot aku. homaigod. bergetar dado den! haha


aku cuba mencari punca, kemudian... hihik. ternampak pen dan notebook dekat poket kat bontot tu. terus aku menjerit dengan nyaring dan merdu. bangang nak mati, macam manalah boleh tak perasan notebook aku kat situ. time aku kenc tadi, kenapa aku tk perasan? muahaha. terasa bodoh tambah bangang secukup rasa. okay, itu je nak cerita, haha. nak marah pehal. blog aku, sukati akulah nak tulis apa. haha

satu lagi mata letak kat bontot, dah lama aku tak bukak blog ni. tetiba bukak je, followers dah naik. padahal aku tak update haram jadah. apa lagi nak balas kunjungan. boleh blah ah nak baca cerita bodoh seperti

"harini i makan nasi lemak. rasanya lemak lemak. ehh naik lemak i"

tak kurang juga pengakuan si cicak cicak kobeng diluar tentang makan banyak pun tak gemuk, bangga ke tu? tak normal okay. orang normal, makan banyak jadi gemuk. makan sikit maknanya pura pura diet depan orang. dekat rumah selongkar periuk. HAHAHHA. jelek jelek -,-

terharu ada jugak orang nak follow and walaupun tak ribu ribu, juta juta cam awak, saya pedulik hape. saya tak gila glemer. orang je ingat saya artis. HAHAHAHA. (plaim) itu jelah. terima kasih kepada yang setia membaca, walaupun sebagai silent reader, stalker, hater, or secret admire. ( AUWWWW panjang panjang) ><

20 comments:

nurain.samsudin said...

oi sengal. lem gile baby kau tak hupdate seyh!

Elie Lily said...

kah-kah!
bella bella! *geleng kepala empatpuluhlimaratuskali* :p

Amirah Rashid said...

adakah lemak2 tu kau tujukan dkt yg kte bisik2 dkt kedai td?? kahkah.

kura said...

amboir bella lim. aku peminat blog kau tp kau kata aku xda akal? bakal gila? buta huruf? apalah nasibmu kura. ah mengadu domba jab. hahaha...

wahh. notebok kat bontot pun lupa ye. kan dah bergetar dado mu. haha

Newbie said...

orang hot kott..rugi tak follow..HAHA!

syarahyusof said...

haha, macam chibbb je post kau. gelak guling2 aku. bontot pun jd isu.
ouchhh! :P

bella lim said...

@ ain ; muahahah. saya busy lewwww. :p

@ elie ; hahaa kenapa kenapaa?

@ ye ye. lemak lemak. haha. takdelahh.

@ kura ; hahaa. kau sorang jelah peminat blog ini yang gila. sayang kau cengkerang. haha. amboir??

@ newbie ; belah ah kau makcik. hot bontot kau. haha

@ syarah ; hahaha, nak buek cemano, bontot den kan comel.

Cik Areen said...

statement "makan banyak pun tak gemuk, bangga ke tu?" mcm tuju kat marya je.
kahkahkah!

kura said...

amboir amboir.. hahaha

bella lim said...

kak reen ; MEMANG PUNN. muahahahahha

kura ; elleh terharu lettew

Marya Hana said...

areen , sebab die jealous, die makan sikit pon gemokk jugak..
eh gajah x makan nasik pon gemokk jugak.. :D

kura said...

kau kata aku gatal bella lim. sentap kura masuk dlm cengkerang. amboir hahaha

Eien Mohmad said...

ohsemmmmmmmmmm. loikeee entry nehh! untung bontot , kalu tempat lain? taklagi bertepek muka tuhh malu yunkk oii? heee.

bella lim said...

marya ; mau mati ka/

kura ; AMBOIR. hahaha

eien ; haahahha tnkiuu

atien said...

HAHAHAHAHAHA..

lawak doe..

bella lim said...

atien ; ehehe thankyou

www.dunialandax.com said...

Macam cilake..hahaha..
kira ko ni cam tapir gak,notebook kat bontot pon x prasan,seb bek le ada juga lelaki yang spesis syok tgok bontot perasan sesuatu kat bontot tu ha..kalau tak,KL bertambah lagi sorang pengemis lah jawabnya =P

bella lim said...

hahaa apa yang mcm cilakenya? alaa kau jeles cakap jeles. haha. :p itulah, nampak sangat dia usha bontot aku en? hawau punya mamat. haha

nub said...

"tu tang pungkoq tu wey!!!"


" hah ada apa???"


"bontot......"

bella lim said...

pungkoq? haha. kau utara? okay okay. :D