Sunday, June 12, 2011

PEREMPUAN TAK PERNAH KENTUT

apahal kurang asam sangat entry aku kali ni? hehe.
perempuan tak pernah kentut? kenapa? sebab perempuan
kan comel, ayu, kalau kentut tak ada orang nak masuk meminang!
BAHAYA! ini soal masa depan!


ellehh.. kencing la weh perempuan tak kentut. habis tu korang bahasakan dia apa selain kentut? proses menyah-gas dari bakteri dalam perut? yang bunyinya terhasil sebab VIBRATION at ANUS? jangan skema sangat. lempang karang. Obama pun tahu kentut tu apa. (penipu). mari kita kontotkan cerita. tadi aku borak dengan sorang brader ni. aku kata nak kentut. dia pun gelak je. sebabnya aku cakap perempuan tak pernah kentut. habis tu angin keluar kat mana? kalau bukan keluar sebagai sendawa ala ala biawak "BURGGHHPPP", angin perempuan naik ke kepala. pasal tu jadi kepala angin. (padahal cakap diri sendiri ceycey)



kami teruskan perbualan yang berkisar tentang kentut masing masing. aku klasifikasikan kentut aku sebagai "put" iaitu kentut malu malu tapi mahu. AMBOIR? (hai zubir!) kentut seterusnya bukan calang calang orang boleh buat. kentut yang mempunyai bunyi yang hebat, aku memang kagum.

TETAPI ada satu kentut yang paling celaka, iaitu kentut yang senyap tapi bau dia boleh melumpuhkan seangkatan tentera israel. macam telur tembelang kau tauuu! KEJAM. sadis! tidak berhati perut betul pemilik kentut ini. sepatutnya ada alat yg boleh bagi amaran sebelum dia nak kentut sebab antara hidu kentut tu dengan methane, aku rela hidu methane. :D


sekian sahaja episod kita kali ini. sekadar berkongsi, apahal nak malu mengaku kentut? semua orang kentut. kecualilah kau takde bontot. ops! punggung. i sopan sikit ya. :D


[cara untuk kentut tanpa dikesan, sambil stretching PUN BOLEH]



p/s ; tengoklah video nigahiga (off the pill, FART). terbaik. gua tak ciplak eh. gua cerita apa gua borak je on the phone. :p

FIN

20 comments:

ubi said...

wah..kentut berapi exercise ke ni?

kura said...

Amboir! (hai bella lim) Cehhh Haha..

Aisehmen, situasi paling selamat untk kentot masa expermnt methane kot. Haha..

iaitu kentut yang senyap tapi bau dia boleh melumpuhkan seangkatan tentera israel.- ayat ni first kelass giteww Haha

Marya Hana . said...

lawak.
GIRLS NEVER FART!!!!

Shahrin Azhar said...

sengal.. haha

Khai said...

potong jari pompuan mne x kentut. haha

bella lim said...

@ubi ; haah. kire exercise le tu. haha

bella lim said...

@ kura ; first class gitewww. cirit la kau. haha

kentut time experiment, selamatt. hahhaa

bella lim said...

@ maria ; love rave dohh. hahaha

bella lim said...

@ shahrin ; hehee. memang

bella lim said...

@ khai ; potong jari buat apa. potong punggung dia. ahha

Ashraf Jalil said...

i ade software kentut kat i phone.. ade brape puluh jenis bunyik kentut tah kat software tu..xingat.

bella lim said...

wuyoo bestnya. nakkk. hahaha

kura said...

ah gambit la kau. Hahaha

tak selamat jugak klu bunyi kuat! haha

bella lim said...

kau la gambit! hahaa. kalau bunyi kuat, cipta explosion!

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


saya just blogwalking kat sini. baru tahu pasal blog ni..

anyway kalau ada masa, silalah berkunjung ke blog saya.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

bella lim said...

itu mungkin kerana saya tidak famous. juga tidak menarik. ahahaa. baiklah.

pandangkedepan said...

kentut juga memerlukan seni...:D

bella lim said...

betul. ia melambangkan identiti!

www.dunialandax.com said...

hahaha..kentut lah dengan penuh etika =)..

p/s:nanti lu send kat gua gak k kentut lu pnyer sound format MP3..gua nak buat ringtone r..

bella lim said...

landak ; ahh boleh blah. kentut aku merdu sangat. kang naik carta kat era, susahhh!