Saturday, May 22, 2010

lepaskan tangan aku


"dah, lepaskan tangan aku. kau pergi ikut sana, aku ikut sini."


harini last day nak spend time with my BESTfriends who's going to asasi and i caught a fever. im laying in bed for the whole day while my friends chilling at kedai goreng pisang. rasa geram tak dapat nak condemn, "ehh makcik goreng pisang kau banyak minyak laa". I feel depressed because it blew one of my best days of my life. shafika, ezzah, iqbal, adli, amir faiz... semua pergi main kat puncak alam except for amir faiz nak pergi menggedik kat um. aku je yang tak dapat jumpa bestfriends aku tadi. sobs. T_T terima kasih kepada comforter saya yang membuat saya rasa sayang sangat pada katil sebentar tadi.

Amy, mia, amir jumri, naim dah pergi matriks. sedihh.. tinggallah aku, izzham, ariff, meili, acap, zacky, ecah. itu punn. yang selalu ada, aku, izzy and arep je. boo hoo bella. kata boleh je hidup dalam gua. ini diorang baru masuk U dah nak kecoh. bella sememangnya cengeng nak mampus. padanlah muka. selalu sangat merayap, sekarang duduk rumah diam diam, pegang buku bio. *_* hee. aku geek. aku geek.! sangat menarik. yo soy bella la fea - si ugly bella.
imej yang akan saya bawakan kelak. B-)


sedar tak sedar, kita semua sorang sorang pergi ikut takdir sendiri. memula matriks, then asasi. lepas tu diploma. entah macam mana nak cakap sebab terasa kosong. amy, ika, ezzah... kawan baik aku. tiga tiga dah sambung. aku? 26june baru nak berambus. hadoii.. tension. sebab rasa dah tak sabar nak lari rumah. nak belajar hidup berdikari. eleh konon.. padahal baju pun tak pernah iron sendiri. :D hehe nak cover pulak.

semua manja sangat. dah macam anak monyet semua nak bergantung je kat orang lain. gila gila remaja yang seronok. sampaikan semua sedar yang akhir akhir ni ramai yang cepat touching, cepat terasa. kalau ada satu aktiviti yang kita tak dapat nak join, mesti rasa jelessss sangat. sampai orang luar sendiri pun rasa jeles. hahaha. :DD yee tak payah nak senyum senget. aku tau aku cepat touching. sebab aku kan manja. hahaha.

banyak sangat kenangan yg lagi manis dari gula batu yg kite semua dah lakarkan,. ceycey berunsur gramatis okayy. antaranya.. sila scroll ke bawah. haha


boleh lagi kau sengih ye bella? terajang baru tau.


main bowling, main softball, main basikal ramai ramai, main futsal, skating, wall climbing, mandi sungai, main bot kayuh kayuh, main kat cosmoworld, main badminton setiap pagi, pergi kenduri ramai ramai, pergi camping, barbeque, main poker, main gitar, karaoke, keluar merayap malam, lepak mamak, sleepover, bukak puasa sama, beraya, main mercun, pergi belajar, ponteng tusyen, lari sekolah, panjat tembok rasa thrill, amek result sama sama, pergi memancing, pergi shopping, setelkan masalah rumah tangga kawan kawan, suprise party.. haihh banyak sangat yang best!

oleh itu aku taburkan gambar gambar bersepah untuk engkorang semua tengok suka duka kitorang. tamparan hebat untuk kita hilang orang yang selalu melekat ngan kita setiap masa. kalau boleh nak lekat pakai gam gajah! tapi.. memang aku pun tahu, masa ni akan datang. cuma aku belum bersedia. heyy koranggg.. jaga diri baik baik. kita semua tetap kawan baik. :) maaf kali ni tiada humor, yg ada hanya sobs sobs. saya tahu ini tidak best. ;( tapi nak buat camne. saya sedang menghadapi tensi berpanjangan. eleh alasan. :p

main kayuh kayuh, Tasik Titiwangsa


ice skating, Sunway Pyramid. ini adli.


Port Dickson, Amy yang tercintaaaa.


shafika shari, bayang bayang yang takkan hilang.


main poker kat mcd lepas main futsal.



lepas bukak puasa, melepak malam malam.


puncak setiawangsa, saat bertouching touching-an.

ezzah tengah membelai rambut aku. haha

girlfriends..

aktiviti menguruskan peha, main basikal.


sleepover time spm. study beb. hahha


aksi semata.
main gitar kat rumah ataf. :))


cosmoworld, time square. sebelum sharon pergi plkn.

rasanya berlambak lagi gambar tapi kalau aku letak korang kata ni facebook pulak. so tengok jelah yang sipilih secara random ni. group kita memang ramai. sampai aku sendiri taktau jumlah sebenar berapa orang semua sekali. hahaha. okay lah, nanti korang cuti jangan lupa jenguk aku kat ceruk pilah tu. :D
FIN

4 comments:

nadieae said...

i hate farewell :(

nadieae said...

i hate farewell :(

bella lim said...

yeaa me too.

DilaZ said...

bestnyee. meriah je hidup